Dostawa produktów
Subskrypcję przekąsek na www.snakky.pl można zamówić o każdej porze dnia.
Pierwszą paczkę subskrypcyjną wyślemy w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania płatności. W kolejnych miesiącach paczka przekąsek zostanie wysłana do 15 dnia każdego miesiąca.
Oferujemy bezpłatną dostawę dla paczki subskrypcyjnej.
Jeśli nie będzie możliwe dostarczenie produktów w jednej przesyłce, sprzedawca ma prawo dostarczyć produkty w kilku przesyłkach.
Zwroty produktów
W przypadku zwrotów Kupujący musi skontaktować się z sprzedawcą za pośrednictwem podanego adresu e-mail – info@snakky.pl. Kupujący może dokonać zwrotu tylko po otrzymaniu potwierdzenia od odpowiedzialnego pracownika sklepu internetowego.
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej ze sklepem internetowym, informując o tym Sprzedawcę na piśmie (e-mailem na adres info@snakky.pl, wskazując zwracany produkt i numer zamówienia) najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni, chyba że od umowy nie można odstąpić zgodnie z przepisami prawa polskiego (np. umowy dotyczące towarów łatwo psujących się lub towarów z krótkim terminem przydatności do spożycia).
Z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży Kupujący może skorzystać tylko wtedy, gdy produkt nie został uszkodzony, pudełko z przekąskami nie zostało otwarte, produkt nie był używany, a etykiety fabryczne nie zostały zerwane.
Zwracane produkty wysokiej jakości muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentami produktu. Jeśli Kupujący zwraca produkt wadliwy, oryginalne opakowanie nie jest wymagane. Przed dokonaniem zwrotu Kupujący musi skontaktować się ze sprzedawcą pod numerem telefonu +37069831572 lub e-mailem info@snakky.pl.
Jeśli produkt nie spełnia wymagań jakościowych, Kupujący, zgodnie z warunkami określonymi w artykule 6.3641 Kodeksu cywilnego, ma prawo żądać zapewnienia odpowiedniej jakości produktu, proporcjonalnego obniżenia ceny produktu lub jednostronnego rozwiązania umowy sprzedaży.
W przypadku, gdy Kupujący chce otrzymać zwrot pieniędzy za produkt niewłaściwej jakości, musi złożyć wniosek o zwrot pieniędzy za pośrednictwem e-maila. Wniosek musi zawierać: imię, nazwisko, numer zamówienia, nazwę i ilość produktu oraz powód zwrotu. Sprzedawca, po otrzymaniu zwróconego produktu lub dowodów od Kupującego, że produkt został wysłany, zwróci Kupującemu zapłaconą cenę za produkt w ciągu czternastu dni, używając tej samej metody płatności, którą Kupujący użył do zapłaty sprzedawcy, chyba że Kupujący zgodził się na inną metodę.