Zasady zakupów

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejsze zasady zakupów mają na celu przedstawienie informacji o MB Snakky group, numerze firmy 307029491 („Sprzedawca”), oraz warunków sprzedaży towarów („Zasady”) dla Kupującego. Numer certyfikatu podmiotu spożywczego – 380000759.

1.2. Zasady te są również przeznaczone do stosowania przy zawieraniu umów między Sprzedawcą a Kupującym w zakresie sprzedaży towarów („Umowa”). Przed dokonaniem zakupu towarów w naszym sklepie internetowym należy zapoznać się z tymi Zasadami i upewnić się, że zostały one zrozumiane. Przed złożeniem zamówienia, Kupujący musi zaznaczyć, że zgadza się z tymi Zasadami. Dokonując zamówienia, Kupujący zgadza się również z Polityką Prywatności opublikowaną na stronie internetowej.

1.3. Zgodnie z informacjami zawartymi w punkcie 6, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych Zasad, dlatego przed złożeniem zamówienia należy zapoznać się z nimi ponownie, aby zrozumieć, na jakich warunkach będzie realizowane zamówienie.

1.4 Niniejszy Regulamin, jak również wszystkie inne umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym, sporządzone są w języku polskim.

2. Informacje o Sprzedawcy

2.1. Zasady te określają warunki zakupu towarów w sklepie internetowym https://snakky.pl. Sprzedawcą jest MB Snakky group, numer firmy 307029491. E-mail: info@snakky.pl.

3. Prawa i obowiązki Sprzedawcy

3.1. Sprzedawca zobowiązuje się do podjęcia wszelkich działań w celu zapewnienia Kupującemu odpowiednich warunków do korzystania z usług sklepu internetowego.

3.1.1. Sprzedawca podejmie wszelkie starania, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie i w pełnej formie. Jeśli z ważnych powodów, których Sprzedawca nie mógł przewidzieć, nie będzie mógł dostarczyć zamówionego towaru, zobowiązuje się zaproponować Kupującemu towar o podobnych cechach. Sprzedawca nie będzie wymagał dodatkowej opłaty, jeśli zamienny towar jest droższy.

3.1.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany, poprawienia lub uzupełnienia Zasad w przypadku ważnych powodów (np. zmiany przepisów prawnych, zmiany warunków rynkowych). Zmiany w Zasadach będą obowiązywać dla nowych zamówień i nie będą miały wpływu na zamówienia już złożone, ale niezrealizowane.

3.1.3 Sprzedającemu przysługują inne prawa i obowiązki określone w niniejszym Regulaminie oraz przepisach prawa polskiego.

4. Prawa i obowiązki Kupującego

4.1 Kupujący jest uprawniony do zakupu towarów w sklepie internetowym www.snakky.pl zgodnie z niniejszym Regulaminem i polskim prawem.

4.2 Po otrzymaniu przesyłki Kupujący musi sprawdzić, czy przesyłka nie jest uszkodzona (np. pęknięta, pomarszczona lub w inny sposób uszkodzona) oraz czy Kupujący otrzymał wszystkie zamówione towary. Towary nieuszkodzone lub w należytym stanie mogą zostać wymienione lub zwrócone zgodnie z polskim prawem. Jeśli Kupujący nie jest zadowolony z jakości łatwo psujących się towarów (np. artykułów spożywczych), musi powiadomić o tym info@snakky.pl w ciągu 72 godzin od otrzymania przesyłki.

4.3 Kupujący zobowiązuje się do zapłaty za wybrane towary, koszty ich dostawy i inne dodatkowe opłaty (jeśli występują) oraz do odbioru zamówionych towarów.

4.4 Płatności za Towary można dokonać za pośrednictwem banków działających w Polsce lub kartą płatniczą w momencie składania zamówienia.

4.5 Kupującemu przysługują inne prawa i obowiązki określone w niniejszym Regulaminie oraz przepisach prawa polskiego.

5. Przetwarzanie danych osobowych

5.1. Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych (np. imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres dostawy) w celu realizacji zamówienia, korzystając ze strony internetowej www.snakky.pl. Kupujący ma prawo do zapoznania się z danymi osobowymi przetwarzanymi przez Sprzedawcę oraz do ich poprawiania, usuwania lub wstrzymania przetwarzania, jeśli dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa.

5.2. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności sklepu internetowego.

6. Wysyłanie informacji


6.1 Sprzedający będzie wysyłać wszelkie powiadomienia na adres e-mail podany przez Kupującego.

6.2 Kupujący przesyła wszelkie zawiadomienia i pytania na podane przez Sprzedającego dane kontaktowe (e-mail info@snakky.pl lub telefonicznie +37069831572).

7. Subskrypcja

7.1. Subskrypcja miesięczna jest zamawiana przez stronę internetową https://snakky.pl wybierając okres subskrypcji – 1, 3, 6 lub 12 miesięcy. Po dokonaniu subskrypcji, Kupujący zobowiązuje się do jej odbioru przez wybrany okres i zgadza się, że miesięczna opłata będzie automatycznie pobierana z jego karty bankowej. Co miesiąc Kupujący otrzyma paczkę z różnymi przekąskami z nowego kraju (słodkie, słone itp.).

7.2. Płatności za subskrypcję muszą być dokonane przed wysyłką paczki z przekąskami (miesięczna opłata zostanie pobrana z karty bankowej Kupującego). Za subskrypcję Kupujący płaci tylko za pierwszy miesiąc, a płatność za kolejne miesiące będzie pobierana tego samego dnia każdego miesiąca.

7.3. Subskrypcja jest odnawiana automatycznie na kolejny okres subskrypcji. Kupujący zobowiązuje się do przestrzegania wybranego okresu subskrypcji. Jeśli Kupujący chce anulować subskrypcję przed końcem okresu, musi zwrócić kwotę rabatu, który został przyznany.

7.4. Wysyłka i ryzyko utraty towaru: Pierwsza paczka subskrypcyjna zostanie wysłana w ciągu 5 dni roboczych.

7.5. Anulowanie subskrypcji: Kupujący ma prawo do anulowania subskrypcji, kontaktując się z zespołem Snakky przed pierwszym dniem miesiąca, który następuje po zakończeniu obecnego okresu subskrypcji.

7.6. Zrzeczenie się gwarancji: Snakky nie ponosi odpowiedzialności za straty lub szkody wynikające z używania towarów lub polegania na informacjach zawartych na stronie internetowej.

8. Postanowienia końcowe

7.1 Wszelkie spory wynikające z Umowy kupna-sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedającym będą rozstrzygane w drodze negocjacji. W przypadku nieosiągnięcia porozumienia, spory będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim.

7.2. Kupujący – konsument, który ma zastrzeżenia, powinien najpierw zgłosić je na piśmie do Sprzedawcy. Jeśli nie zgadza się z odpowiedzią Sprzedawcy, może skontaktować się z Państwową Inspekcją Ochrony Praw Konsumentów lub złożyć skargę na platformie rozstrzygania sporów konsumenckich online.